Monday 8 August 2016

Coś tu sie kroi większego

Esotiq & Henderson zawiadomił KNF, że podejrzewa manipulację swoimi akcjamiISBnews - Biznes
5 Sie 2016, 8:20


Warszawa, 05.08.2016 (ISBnews) - Esotiq & Henderson zdecydował o złożeniu do Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) zawiadomienia o zaistnieniu okoliczności wskazujących na dokonanie manipulacji akcjami spółki notowanymi na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, wnosząc jednocześnie o podjęcie stosownych czynności sprawdzających oraz o ewentualne zawiadomienie prokuratury podała spółka.

"W ocenie emitenta, w ostatnim okresie zawartych zostało szereg transakcji na akcjach emitenta wpływających w sposób nienaturalny na znaczące obniżenie kursu akcji, a tym samym kapitalizacji spółki, czemu towarzyszą spekulacje informacyjne na forach internetowych o tematyce giełdowej, w efekcie których rozpowszechniane są nieprawdziwe informacje o spółce oraz formułowane bezzasadne oskarżenia wobec jej organów" - czytamy w komunikacie.
Intencją zarządu Esotiq & Henderson jest niedopuszczenie do dalszych nadużyć, których celem stał się emitent oraz przywrócenie stanu, w którym giełdowe notowania akcji spółki będą odzwierciedlały jej rzeczywistą wartość, podano również.
Esotiq & Henderson to przedsiębiorstwo zajmujące się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów odzieżowych i kosmetycznych. W lipcu 2015 r. spółka przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od czerwca 2011 r.
(ISBnews)


http://stooq.pl/q/?s=eah&c=1y 

 Spółka jest producentem działającym w segmencie bieliźniarskim rynku odzieżowego i tekstylnego. Emitent posiada własny dział zajmujący się projektowaniem produktów marek własnych. Produkcja zlecana jest podwykonawcom z Dalekiego Wschodu. Proces produkcji i jakość finalnych produktów kontrolowana jest przez wykwalifikowanych pracowników i współpracowników Spółki. Podstawowymi produktami oferowanymi przez Emitenta jest bielizna damska marki ESOTIQ oraz bielizna męska marki HENDERSON. Sprzedaż produktów odbywa się w oparciu o 32 salony własne zlokalizowane głównie w galeriach handlowych oraz 74 salony prowadzone w oparciu o umowy franczyzy. Strategia rozwoju Spółki przewiduje zmianę strategii marketingowej - ukierunkowanie produktów obu marek na klientów bardziej wymagających o wyrafinowanych gustach, ceniących komfort oraz jakość nabywanych produktów. ESOTIQ & HENDERSON będzie dzięki temu kojarzona jako brand o wysokim image. Spółka nie zamierza jednak rezygnować z linii produktów konkurencyjnych cenowo - oferując wysoką jakość i prestiż w przystępnej cenie. Realizacji nowej strategii marketingowej ma sprzyjać pojawienie się ESOTIQ & HENDERSON w ogólnoświatowej telewizji modowej oraz udział w targach mody w światowych centrach mody - Moskwie, Paryżu, Nowym Jorku i Hong Kongu.

http://www.esotiqhenderson.com/pl/raporty-biezace-i-okresowe/489


Raport za 1 Q wygląda tak sobie kto umie czytać wyczyta






No comments: