Sunday 14 August 2016

Esotique aktualizacja

Witajcie 5 sierpnia będąc na urlopie pisałem tak na szybko o spółce ESOTIQ w coś tu się kroi  link: http://makler74.blogspot.com/2016/08/cos-tu-sie-kroi-wiekszego.html
Po pierwszym wybiciu mogliśmy zarobić około 30% i zamknąć pozycje i to wszystko w 2 dni poniedziałek i wtorek wystarczyło w piątek kupić zaraz po moim wpisie dla odważnych świat należy każdy to zna poniżej dowód. Broni nie składam i krzyżyka na tej spółce nie stawiam będę ja obserwował może coś sie z niej jeszcze wyciśnie.


PISZCIE DO MNIE PROSZĘ POPRZEZ BLOG WSTAWIAJĄC KOMENTARZE PRZY TYM WPISIE CO WAS INTERESUJE UŁATWI MI TO ODPOWIEDZI DO WAS A

A CI KTÓRZY TYLKO PODGLĄDAJĄ MNIE OD DAWNA TEŻ SIĘ WYSILCIE I KOMENTUJCIE POTRZEBUJĘ TEGO DO MOJEGO PROJEKTU NOWEGO
PAMIĘTAJCIE NIE MA GŁUPICH PYTAŃ


No comments: